Вхід на сайт

Привіт, шановний відвідувач нашого сайту!
Введіть ваші дані. Якщо потрібно, можна відновити пароль

Ввійти на сайт Реєстрація на сайті
Красилів the best » Фоторепортаж » Історичний » Слідом за S.T.A.L.K.E.R.



Слідом за S.T.A.L.K.E.R.

Слідом за S.T.A.L.K.E.R.


STАLKER: Тінь Чорнобиля (англ. STALKER: Shádow of Chernóbyl), раніше відомий також як STALKER: Oblivion Lost "(укр. STALKER: Згаяний Забуття) - культова комп'ютерна гра, постапокаліптичний шутер від першої особи українського розробника GSC Game World, видана 20 березня 2007 в США, в Канаді і 23 березня 2007 року в Європі і СНД.

Абревіатура S.T.A.L.K.E.R. неофіційно розшифровується як Scavengers, Trespassers, Adventurers, Loners, Killers, Explorers, and Robbers (укр. падальщики, Порушники кордонів, Авантюристи, Одинаки, Вбивці, Дослідники і Розбійники).

Жанр гри виробником визначається як «Survival FPS» з елементами RPG: мається на увазі, поряд з елементами звичайного шутера, наявність постійно ворожої по відношенню до гравця навколишнього середовища, що, відповідно, має суттєво ускладнювати умови виживання. Крім того, для досягнення фіналу гравець повинен виконувати різні завдання, хоча це надає йому певну свободу вибору. Основною особливістю даної серії ігор є ігрові локації, створені на основі документальних зйомок, зроблених у зоні відчуження Чорнобильської АЕС.

На 24 березня 2007 року проект «STALKER» займав восьму позицію в чарті продажів для різних платформ, і перше - серед ігор для РС по рейтингу британської організації ELSPA. А вже через рік - 12 лютого 2008 - була надана інформація про тираж ігри : 950 тисяч копій на території СНД і 700 тисяч на Заході.

Слідом за S.T.A.L.K.E.R.


Слідом за S.T.A.L.K.E.R.


Слідом за S.T.A.L.K.E.R.


Слідом за S.T.A.L.K.E.R.


Слідом за S.T.A.L.K.E.R.


Слідом за S.T.A.L.K.E.R.


Слідом за S.T.A.L.K.E.R.


Розробка гри почалася в 2001 році; щоправда, тоді вона називалася «Oblivion Lost» (укр. Згаяний забуття) і відношення до Чорнобиля не мала. Сюжет був зав'язаний на будівлях ацтеків і інших світах. На підтвердження словами розробників в Інтернеті стала доступна одна із збірок «Oblivion Lost» - 1096. Через рік, у 2002, після поїздки компанії GSC Game World в Чорнобиль, концепція гри повністю змінилася. Тепер вона називалася «STALKER: Oblivion Lost» і стала прямо ставитися до ЧАЕС. Незабаром назву змінили на «STALKER: Shadow of Chernobyl». Через деякий час знову повторилася історія з інформації, що з'явилася в Інтернеті збіркою, вже під номером 1154. У збірці є дві території, це:
Ранній варіант локації «Кордон», головною визначність якого був завод, пізніше вирізаний з фінальної версії гри. У грі на його місці стоїть АТП
НДІ «медприладів», який згодом був перейменований в НДІ «Агропром».

Також в даній збірці є можливість використовувати транспорт - «Ниву». Паралельно GSC розпочала піар-акцію розробляється гри. Завдяки цьому стало відомо, що в грі повинні були бути такі локації (англ. location), як: Мертвий Місто і Болота. Такі монстри як: Бюрер, Химера, Злам, Щура, Зомбі. І такий транспорт як: Нива, Камаз, ЗАЗ, БТР, Т-64, Москвич, УАЗ, вертоліт Мі-24.

У березні 2003 року з'явився видавець гри - компанія THQ. Після появи видавця назвали першу дату релізу - 2004 року. Але гра не вийшла, а реліз був перенесений на 2005 рік. Потім випуск гри був знову відкладений. У 2005 році в Інтернеті з'явилася нова збірка ігор, цього разу - мультиплеєрних (англ. multiplayer).

Дата релізу світова спільнота дізналася в 2006 році, гра вийшла в березні 2007

Слідом за S.T.A.L.K.E.R.


Слідом за S.T.A.L.K.E.R.


Слідом за S.T.A.L.K.E.R.


Слідом за S.T.A.L.K.E.R.


Слідом за S.T.A.L.K.E.R.


Слідом за S.T.A.L.K.E.R.


Слідом за S.T.A.L.K.E.R.


Слідом за S.T.A.L.K.E.R.


Слідом за S.T.A.L.K.E.R.


23 лютого 2009 розробники оголосили про доступність для вільного скачування збірки 1935, датованій 18 жовтня 2004, в якій були присутні всі вирізані локації (крім старої Прип'яті і «darkscape») і кілька робочих квестів.

19 липня 2009 в мережі, з'явилося посилання на білд 1469, датованому 9 травня 2003 року. Cборка виявилася працездатною, але не іграбельних. За коментарями гравців, в білд є перші напрацювання DirectX 9.0 рендери.

5 серпня 2009 на одному з форумів з'явилася збірка 2003 року під номером 1511. Білд виявився іграбельних, в ньому присутній стара фізика, машини (у тому числі і нива зі старих роликів), кілька тестових локацій і несамовитий штучний інтелект у пошукових роботів . Збірка не має системи скриптів, так як їх GSC до того моменту ще не створили.

18 жовтня 2009 на форумі gameru.ru одним з користувачів була викладена збірка 2005 року під номер 2205. У цій збірці вже були змінені деякі локації, на відміну від 1935 білду старої концепції, додано ще кілька сюжетних квестів.

Слідом за S.T.A.L.K.E.R.


Слідом за S.T.A.L.K.E.R.


Слідом за S.T.A.L.K.E.R.


за матеріалами kraminal.tv та wikipedia



Обговорити на форумі
Автор Fed Коментарів 1 Переглядів 1869
Спонсорська реклама
Фоторепортаж - Історічні фотографії - огляд історичних подій через об'єктив фотоапарата
#1 написав: AkYLA (16 грудня 2009 12:07)
Фото

Журналісти
Коментарів: 1135
Публікацій: 206
стрёмненько там..але б я хотіла туда поїхати подивитись на свої очі


--------------------------

Написати кометар
Ваше Ім'я:


Ваш E-Mail:



Код:
Включіть це зображення для відображення коду безпеки
оновити, якщо не видно коду


Введіть код: