Англієць за чотири дні перефарбував Fiat 500 лаком для нігтів
Читальна зала
»
Цікаві факти
26 січня 2010
Компанія Fiat провела у Великобританії рекламну кампанію в рамках виведення на ринок спеціальної версії моделі Fiat 500 - Fiat 500 Pink.
Через сварку з коханою хлопець закрився в стідії з білим авто і за допомогою 131-го флакона з рожевим лаком зробив його рожевим.
У рамках цієї акції на на одному з англійських сайтів протягом чотирьох днів транслювався відеоролик, в якому якийсь Девід Шиф займався тим, що перефарбовували білий автомобіль Fiat 500 в рожевий за допомогою лаку для нігтів.
Девід вирішив перефарбувати автомобіль після того, як розлучився зі своєю дівчиною. Для цього він замкнувся в студії з білим Fiat 500 і налагодив онлайн-трансляцію процесу фарбування автомобіля.
На перефарбовування машини в результаті пішло чотири дні, дві години і дві хвилини, і 131 флакон з рожевим лаком.
Під час трансляції на сайті з'явився логотип Fiat 500 Pink.
Тепер представники Fiat говорять про те, що ця трансляція цілком може потрапити в Книгу рекордів Гіннеса як найдовший рекламний ролик у світі.
Як відомо, Fabbrica Italiana Automobili Torino, відома як компанія-виробник автомобілів FIAT нещодавно анонсувала випуск міських ретрохетчбеков FIAT 500 ексклюзивної серії Pink.
Компакт-500 Pink зроблений на основі версії Lounge з 69-сильним бензиновим двигуном 1.2 і дорожчий від неї приблизно на тисячу фунтів стерлінгів (1630 доларів). До базової комплектації входять спецверсії панорамний люк з електроприводом, система start / stop, шкіряна обробка мультируль, манжети важеля КПП і, нарешті, аудіосистема, яка оснащена Bluetooth і USB-портом (загальна вартість близько 1500 фунтів (2245 доларів).
З характерних рис варто виділити хромовані накладки і 15-дюймові легкосплавні диски. Обробка виконана в спокійних, сіро-чорних тонах, що все ж створює певну внутрішню гармонію, бо накладка, що тягнеться на всю ширину панелі приладів, а також логотип моделі, вишитий на килимках, виконані в колір кузова, що не дає можливості забути про непересічність обраного автомобіля.
Як повідомляється в прес-релізі автовиробника: вже зараз можливо замовити один з 500 яскраво-рожевих представників "авто гламуру", причому на відміну від інших фіатовских моделей, рожеву мікролітражку можна замовити і через Інтернет. Ціна - 11700 фунтів стерлінгів (близько 19070 доларів).
У рамках цієї акції на на одному з англійських сайтів протягом чотирьох днів транслювався відеоролик, в якому якийсь Девід Шиф займався тим, що перефарбовували білий автомобіль Fiat 500 в рожевий за допомогою лаку для нігтів.
Девід вирішив перефарбувати автомобіль після того, як розлучився зі своєю дівчиною. Для цього він замкнувся в студії з білим Fiat 500 і налагодив онлайн-трансляцію процесу фарбування автомобіля.
На перефарбовування машини в результаті пішло чотири дні, дві години і дві хвилини, і 131 флакон з рожевим лаком.
Під час трансляції на сайті з'явився логотип Fiat 500 Pink.
Тепер представники Fiat говорять про те, що ця трансляція цілком може потрапити в Книгу рекордів Гіннеса як найдовший рекламний ролик у світі.
Як відомо, Fabbrica Italiana Automobili Torino, відома як компанія-виробник автомобілів FIAT нещодавно анонсувала випуск міських ретрохетчбеков FIAT 500 ексклюзивної серії Pink.
Компакт-500 Pink зроблений на основі версії Lounge з 69-сильним бензиновим двигуном 1.2 і дорожчий від неї приблизно на тисячу фунтів стерлінгів (1630 доларів). До базової комплектації входять спецверсії панорамний люк з електроприводом, система start / stop, шкіряна обробка мультируль, манжети важеля КПП і, нарешті, аудіосистема, яка оснащена Bluetooth і USB-портом (загальна вартість близько 1500 фунтів (2245 доларів).
З характерних рис варто виділити хромовані накладки і 15-дюймові легкосплавні диски. Обробка виконана в спокійних, сіро-чорних тонах, що все ж створює певну внутрішню гармонію, бо накладка, що тягнеться на всю ширину панелі приладів, а також логотип моделі, вишитий на килимках, виконані в колір кузова, що не дає можливості забути про непересічність обраного автомобіля.
Як повідомляється в прес-релізі автовиробника: вже зараз можливо замовити один з 500 яскраво-рожевих представників "авто гламуру", причому на відміну від інших фіатовских моделей, рожеву мікролітражку можна замовити і через Інтернет. Ціна - 11700 фунтів стерлінгів (близько 19070 доларів).
Обговорити на форумі
Подібні публікації