У Кам'янець-Подільському збиралися запустити тролейбус, але чиновники все розбазарили
Новини Хмельниччини
18 травня 2010
Для літніх людей громадський транспорт - єдина можливість з'їздити в гості до родичів і знайомих, або у справах. Є, звичайно, і маршрутки, але на мізерну пенсію платити ще й за проїзд хочуть не всі. Але й громадський транспорт доступний не по всій країні. У Кам'янець-Подільському, Хмельницької області, збиралися запустити тролейбус. Якби не розікрали.
Стотисячний місто дуже потребує в комунальному транспорті. Особливо за нього ратували літні люди. Але зараз тролейбуси від Кам'янець-Подільського стають все далі. Незважаючи на те, що все було готове вже на 80%. Тепер винних і причетних вдень з вогнем не знайти. Правоохоронці кажуть, що неможливо порушити кримінальну справу проти колегіального рішення, як і знайти винних. Щоб довести справу до кінця, люди навіть об'єдналися у громадську організацію.
- Ще в 2005 році тролейбус був готовий на 80 відсотків. Можна було його вже запустити. У нашому місті тільки пенсіонерів 25000. Не рахуючи інших пільговиків, які мають потребу в громадському транспорті, - говорить член громадської організації «Кам'янецький тролейбус» Володимир Ревуцький.
Гроші на цей проект збирали усім містом. Вже було готове дванадцять кілометрів тролейбусної лінії. Мідь для неї везли аж з Узбекистану. Крім того, в місті вже були готові залізобетонні опори, будувалися депо і підстанції. Ще в 1999 році чиновники склали кошторис, за якою і купили все необхідне, крім, власне, тролейбусів. Здавалося б, ніщо не віщувало біди.
- У 2004 році на сесії було прийнято рішення ліквідувати тролейбусне управління, а заступникові мера Козачук взяти під контроль цю ліквідацію. Директору тролейбусного управління надходить команда - вивести всі зі складу, - говорить голова громадської організації «Кам'янецький тролейбус» Володимир Дзюбак.
Після цього, майно почали розпродавати за безцінь, дещо взагалі викидали. Збитки перевищили 230 мільйонів гривень. Продали і приміщення підстанції. Але в прокуратурі тільки розводять руками.
- Рішення було колегіальним, а порушувати кримінальну справу можна проти конкретної особи. А приймати рішення проти колегіального органу - немає ніяких законних підстав, - говорить помічник прокурора Кам'янець-Подільського Анатолій Стрельчук.
У міліції кажуть, що шукають конкретну особу, яка розбазарила міське майно. Пошуки ускладнює ще й те, що вся бухгалтерська документація виявилася знищена.
А поки в місті взагалі немає комунального транспорту. Третина городян - пільговики. Але всі вони змушені їздити приватним транспортом.
- У нас в місті 247 транспортних засобів, які щоденно виїжджають на лінії. І з усіма приватними перевізниками у нас укладені договори про пільгове перевезення пільгових категорій громадян, - пояснює міський голова Кам'янець-Подільського Анатолій Нестерук.
На словах це все добре, а на ділі, водії просто не хочуть брати в салон пільговиків. Багато хто при вигляді пенсіонерів на зупинці взагалі не гальмують. Інші прямим текстом відмовляються везти.
Міська влада каже, що все, що залишилося від тролейбусної мрії - марне залізо, яке можна, хіба що, здати в металобрухт. Але городяни не втрачають надії обзавестися комунальним транспортом. Правда, на це поки немає грошей.
- Тут 115 осередків. Нам потрібно десять-п'ятнадцять, ми доукомплектуем, знайдемо вихід з положення. Ми збережемо мільйони. А ви, депутати, якщо приймете рішення про списання цього всього, будете співучасниками цього дерибану. Двісті сімдесят мільйонів - хочете кримінальну відповідальність? Списуйте! - Нарікає член громадської організації «Кам'янецький тролейбус» Олександр Ковальчук.
Стотисячний місто дуже потребує в комунальному транспорті. Особливо за нього ратували літні люди. Але зараз тролейбуси від Кам'янець-Подільського стають все далі. Незважаючи на те, що все було готове вже на 80%. Тепер винних і причетних вдень з вогнем не знайти. Правоохоронці кажуть, що неможливо порушити кримінальну справу проти колегіального рішення, як і знайти винних. Щоб довести справу до кінця, люди навіть об'єдналися у громадську організацію.
- Ще в 2005 році тролейбус був готовий на 80 відсотків. Можна було його вже запустити. У нашому місті тільки пенсіонерів 25000. Не рахуючи інших пільговиків, які мають потребу в громадському транспорті, - говорить член громадської організації «Кам'янецький тролейбус» Володимир Ревуцький.
Гроші на цей проект збирали усім містом. Вже було готове дванадцять кілометрів тролейбусної лінії. Мідь для неї везли аж з Узбекистану. Крім того, в місті вже були готові залізобетонні опори, будувалися депо і підстанції. Ще в 1999 році чиновники склали кошторис, за якою і купили все необхідне, крім, власне, тролейбусів. Здавалося б, ніщо не віщувало біди.
- У 2004 році на сесії було прийнято рішення ліквідувати тролейбусне управління, а заступникові мера Козачук взяти під контроль цю ліквідацію. Директору тролейбусного управління надходить команда - вивести всі зі складу, - говорить голова громадської організації «Кам'янецький тролейбус» Володимир Дзюбак.
Після цього, майно почали розпродавати за безцінь, дещо взагалі викидали. Збитки перевищили 230 мільйонів гривень. Продали і приміщення підстанції. Але в прокуратурі тільки розводять руками.
- Рішення було колегіальним, а порушувати кримінальну справу можна проти конкретної особи. А приймати рішення проти колегіального органу - немає ніяких законних підстав, - говорить помічник прокурора Кам'янець-Подільського Анатолій Стрельчук.
У міліції кажуть, що шукають конкретну особу, яка розбазарила міське майно. Пошуки ускладнює ще й те, що вся бухгалтерська документація виявилася знищена.
А поки в місті взагалі немає комунального транспорту. Третина городян - пільговики. Але всі вони змушені їздити приватним транспортом.
- У нас в місті 247 транспортних засобів, які щоденно виїжджають на лінії. І з усіма приватними перевізниками у нас укладені договори про пільгове перевезення пільгових категорій громадян, - пояснює міський голова Кам'янець-Подільського Анатолій Нестерук.
На словах це все добре, а на ділі, водії просто не хочуть брати в салон пільговиків. Багато хто при вигляді пенсіонерів на зупинці взагалі не гальмують. Інші прямим текстом відмовляються везти.
Міська влада каже, що все, що залишилося від тролейбусної мрії - марне залізо, яке можна, хіба що, здати в металобрухт. Але городяни не втрачають надії обзавестися комунальним транспортом. Правда, на це поки немає грошей.
- Тут 115 осередків. Нам потрібно десять-п'ятнадцять, ми доукомплектуем, знайдемо вихід з положення. Ми збережемо мільйони. А ви, депутати, якщо приймете рішення про списання цього всього, будете співучасниками цього дерибану. Двісті сімдесят мільйонів - хочете кримінальну відповідальність? Списуйте! - Нарікає член громадської організації «Кам'янецький тролейбус» Олександр Ковальчук.
за матеріалами
kriminal.tv
Обговорити на форумі
Подібні публікації