Во Власиху гранитный щебень фракции 5-20 поставляют самосвалами.

Вхід на сайт

Привіт, шановний відвідувач нашого сайту!
Введіть ваші дані. Якщо потрібно, можна відновити пароль

Ввійти на сайт Реєстрація на сайті
Красилів the best » Читальна зала » Україна: минуле та сучасність » Всі вони чудові, різнокольорові…



Всі вони чудові, різнокольорові…

Всі вони чудові, різнокольорові…


Піар-технології кандидатів у президенти грунтуються на психологічних засадах впливу на людину
Ви ніколи не замислювалися, чому, з якого дива той політичний лідер обирає блакитний колір для своєї агітації, цей – червоний та білий, а третій – синьо-жовтий, чи, приміром, хакі?.. Ні? А чому саме такі гасла з вуст нинішніх кандидатів у президенти лунають з усіх-усюд? Теж не знаєте? А журналісти обласних та районних видань, готуючись до початку президентських перегонів, вирішили дізнатись про це достеменно, тож новостворений незалежний громадський прес-центр «Хмельницькі вибори-2010» надав їм таку можливість. Тема першого засідання прес-клубу й була сформульована відповідно: «Чому кандидати в президенти обрали саме такі гасла і саме такі кольори для агітації? На кого і на що впливає їхня агітація?». Фахівцями виступили політолог, кандидат історичних наук, завідувач кафедри Хмельницького національного університету Микола Олійник та голова Хмельницької спілки психологів і психіатрів Ірина Рибак.

Надзвичайно цікавими видалися журналістам їхні спостереження та імідж-аналітичні зауваження щодо основних кандидатів у президенти: Віктора Ющенка, Юлії Тимошенко, Віктора Януковича, Арсенія Яценюка, Сергія Тигіпка, Володимира Литвина, Петра Симоненка, Інни Богословської, Олега Тягнибока тощо. Виявляється, сучасні піар-технології ґрунтуються, переважно, на психологічних засадах впливу на людину, причому, на її підсвідомість. Дуже ретельно, зі знанням справи, будується розрахунок на сприйняття певними категоріями населення того чи іншого кольору, слова, побудови певної фрази тощо. Приміром, блакитний колір сприймають найчастіше люди старшого віку, червоний та помаранчевий, навпаки, – молодь, білий всі вважають кольором чистоти та невинності, як початок чогось нового, а хакі чи зелений або коричневий – як захист людини, прагнення до зросту, до природи.

Микола Олійник, як політолог, у свою чергу, наголошував на тому, що майбутня президентська кампанія буде дуже брудною, про що свідчать факти уже сьогоднішніх ескапад кандидатів щодо суперників. При цьому він зазначив, що прийоми американських або російських піар-інженерів та аналітиків, послугами яких уже сьогодні користуються кандидати, можуть не спрацювати в Україні.



джерело
Г. ЗИМОВЕЦЬ.
Теги україна



Обговорити на форумі
Автор Fed Коментарів 0 Переглядів 1396
Спонсорська реклама
Читайте унраїнські новини на нашому порталі

Написати кометар
Ваше Ім'я:


Ваш E-Mail:



Код:
Включіть це зображення для відображення коду безпеки
оновити, якщо не видно коду


Введіть код: