Вхід на сайт

Привіт, шановний відвідувач нашого сайту!
Введіть ваші дані. Якщо потрібно, можна відновити пароль

Ввійти на сайт Реєстрація на сайті
Красилів the best » Читальна зала » Україна: минуле та сучасність » Супермаркети і бутіки обманюють покупців



Супермаркети і бутіки обманюють покупців



Власники магазинів зазвичай пояснюють зростання цін на споживчі товари загальною інфляцією, підвищенням орендної плати і зростання комунальних тарифів ... Але це не вся правда.

Типова картина у супермаркеті: послужливі продавці, симпатичні касирки й охоронці, які стежать за покупцями. Проте, насправді стежити потрібно не тільки за ними. "Основні категорії магазинних злодіїв, якщо виключити грабіжників, це покупці, персонал (касири, офісні працівники, комірники, експедитори, вантажники), постачальники і навіть самі охоронці, - розповідає експерт Вадим Комаров. - Причому персонал може завдати збитку більше, ніж сторонні ". За даними охоронних агентств, втрати магазину від крадіжок персоналу можуть доходити до 80% (власники магазинів кажуть, що до 50%).

Щоб запобігти все це, магазин оснащують камерами, що стежать за залом, за кожною касою, складами, підсобками, та монітори, на які без роздиху дивляться співробітники служби безпеки, технікою, контролює касові апарати. Далі: охоронна сигналізація; система оповіщення та оперативного зв'язку; другий, третій дублі магнітних захистів на товарі. А ще тренінги персоналу, технічні аудити запрошеними фахівцями, щоб око не замилювати. Так звані агенти - контролери, які під виглядом покупців бродять по торговому залу, стежать за касирами та асистентами, викладаємо товар.

І, тим не менше, навіть максимально передбачлива система безпеки не в змозі знизити втрати магазину від крадіжок нижче ніж до 0,1 - 0,5 відсотка від обороту.

Все це - торговельні витрати, і їх розмір закладений у ціну кожної товарної одиниці. Яку конкретно частку ціни складають ці витрати - комерційна таємниця. Власники магазинів мовчать, фахівці з безпеки не знають. Незалежних досліджень немає. Однак, в тому, що чесні покупці змушені з власних кишень компенсувати збитки магазину від крадіжок співробітників, сумніватися не доводиться.

Наприклад, якщо в овочевому відділі гастроному за робочу зміну вибраковують багато картоплі і яблука, сума втрат переноситься на ціну екзотичних фруктів. У результаті націнка, наприклад, на зимову полуницю може доходити до 150%.

Звичайно, боротися з такими накрутками неможливо - за руку торговців не зрозумієш. Але варто мати на увазі, що більш висока в порівнянні з іншими магазинами ціна на один і той самий товар аж ніяк не гарантує його особливої якості.

Джерело: kriminal.tv



Обговорити на форумі
Автор Fed Коментарів 0 Переглядів 476
Спонсорська реклама
Читайте унраїнські новини на нашому порталі

Написати кометар
Ваше Ім'я:


Ваш E-Mail:



Код:
Включіть це зображення для відображення коду безпеки
оновити, якщо не видно коду


Введіть код: