Volkswagen представив цивільну версію Scirocco GT24
Фоторепортаж
»
Автомобілі
15 грудня 2008
У грудні 2008 року Volkswagen представила на автосалоні в Болоньї цивільну версію змаганнп автомобіля GT24 - Scirocco Studie R.
Це справжній автомобіль класу «Grand Tourismo», під капотом якого знаходиться двигун потужністю 198 кВт/270 к.с. Розподіл потужності забезпечує 6-ступінчата коробка передач DSG. Ходова частина, четирехпоршневие суппорти гальмівної системи та налаштована по звуку система вихлопу з овальними полірованнимі кінцевими патрубкамі були адаптовані спеціально для Scirocco Studie R.
Зовнішню подібність моделі Studie R з гоночной версією характеризується дизайном передньої частини автомобіля, що слід концепції «Form follows Function»: три воздухозаборніка, за допомогою яких здійснюється оптимальне охолодження гальм та двигуна, додатковий передній спойлер, мінімізують підйом переднього моста при русі, і капот з додатковими отворами для повітрообмін.
Крім того, від гоночной версії модель Studie R отримала інтегрований задній спойлер й помітний діффузор в нижній частині бампери. Обидві ці деталі зменшують под'емную чинності на задньому мосту. Крім цього, у автомобіля з'явилися нові пороги, 19-дюймові легкосплавні диски і колеса, спеціально розроблені для Scirocco Studie R.
Решітка радіатора, дифузора і нижня сторона спойлера виконані в чорному кольорі. Біла забарвлення кузова доповнена написом «Bologna 08» в квітах італійського тріколора.
Кольори національного прапора Італії можна виявити і в інтер'єрі автомобіля. Шви спортивних сидінь «Recaro» і окантовка підлогових килимів витримані в тріколоре. В оформленні спортивних сидінь використовується шкіра «Carbon» квітів «Deep black» і «Berry White». Алюмінієві накладки на педалі гармонійно завершують образ робочого місця водія.
Це справжній автомобіль класу «Grand Tourismo», під капотом якого знаходиться двигун потужністю 198 кВт/270 к.с. Розподіл потужності забезпечує 6-ступінчата коробка передач DSG. Ходова частина, четирехпоршневие суппорти гальмівної системи та налаштована по звуку система вихлопу з овальними полірованнимі кінцевими патрубкамі були адаптовані спеціально для Scirocco Studie R.
Зовнішню подібність моделі Studie R з гоночной версією характеризується дизайном передньої частини автомобіля, що слід концепції «Form follows Function»: три воздухозаборніка, за допомогою яких здійснюється оптимальне охолодження гальм та двигуна, додатковий передній спойлер, мінімізують підйом переднього моста при русі, і капот з додатковими отворами для повітрообмін.
Крім того, від гоночной версії модель Studie R отримала інтегрований задній спойлер й помітний діффузор в нижній частині бампери. Обидві ці деталі зменшують под'емную чинності на задньому мосту. Крім цього, у автомобіля з'явилися нові пороги, 19-дюймові легкосплавні диски і колеса, спеціально розроблені для Scirocco Studie R.
Решітка радіатора, дифузора і нижня сторона спойлера виконані в чорному кольорі. Біла забарвлення кузова доповнена написом «Bologna 08» в квітах італійського тріколора.
Кольори національного прапора Італії можна виявити і в інтер'єрі автомобіля. Шви спортивних сидінь «Recaro» і окантовка підлогових килимів витримані в тріколоре. В оформленні спортивних сидінь використовується шкіра «Carbon» квітів «Deep black» і «Berry White». Алюмінієві накладки на педалі гармонійно завершують образ робочого місця водія.
За матеріалами: NEWS.TUT.UA
Обговорити на форумі
Подібні публікації
#1 написав:
Fed
(15 грудня 2008 15:15)
Адміністратор
Коментарів: 583
Публікацій: 2375
на мітсубіші лансер х похоже...
--------------------------
#2 написав:
AkYLA
(15 грудня 2008 17:37)
Журналісти
Коментарів: 1135
Публікацій: 206
нічё так
--------------------------