Іржавий Bugatti з дна озера продали за 260 тисяч євро
Автомобілі
,
Цікаві факти
26 січня 2010
На аукціоні ретромобілів у Парижі було продано іржавий остов класичного автомобіля Bugatti Brescia Type-22 (1925 року), який більше 70 років пролежав на дні озера в Швейцарії і нещодавно був піднятий водолазами.
Раритетний Bugatti у 1936 році втопили швейцарські митники, оскільки власник не захотів сплачувати за нього податок.
Залишки машини неназваний колекціонер придбав на 30 тисяч євро дорожче за стартову ціну - за 260 тисяч 500 євро.
Раритетний Bugatti був кинутий власником у 1936 році після невдалої спроби переправити його до Швейцарії для продажу. Під час перетину кордону з'ясувалося: митні збори настільки великі, що перекриють вартість самої машини. Відмовившись платити, власник залишив автомобіль, а потім його втопили – ймовірно, митники, оскільки за розпорядженнями митної служби несплачений товар мав бути обов'язково знищений.
Авто скинули в озеро Маджоре, де воно лежало на глибині 53 метрів. З дна його підняли драйвери в липні 2009 року. Стан авто, безумовно, залишає бажати кращого - підлягає відновленню тільки п'ята його частина. Залізні компоненти постраждали понад усе, дерев'яні, алюмінієві, мідні конструкції і каучук збереглися в кращому стані.
Гроші, які отримали за автомобіль драйвери, будуть спрямовані до благодійного фонду "Fondazione Damiano Tamagi", який бореться з підлітковим насиллям.
Окрім залишків класичного Bugatti, на торги було виставлено близько 90 рідкісних автомобілів загальною вартістю 15 мільйонів євро. Придбали тільки половину з них. Найдорожчий лот аукціону - Alfa Romeo 8C-2300 Monza 1932 року випуску, естімейт якого становить 1,3-1,6 млн євро – так і залишився незатребуваним.
Зазначимо, що, за даними експертів, сектор ретромобілів виявився стійкішим до наслідків різкого економічного спаду. Їхня ціна впала в середньому на 20% з кінця 2007 року. Вартість колекційних автомобілів, за індексом Девіда Кінні , видавця путівника за цінами "Hagerty's Cars That Matter", з 2006 року зросла на 60%.
Раритетний Bugatti у 1936 році втопили швейцарські митники, оскільки власник не захотів сплачувати за нього податок.
Залишки машини неназваний колекціонер придбав на 30 тисяч євро дорожче за стартову ціну - за 260 тисяч 500 євро.
Раритетний Bugatti був кинутий власником у 1936 році після невдалої спроби переправити його до Швейцарії для продажу. Під час перетину кордону з'ясувалося: митні збори настільки великі, що перекриють вартість самої машини. Відмовившись платити, власник залишив автомобіль, а потім його втопили – ймовірно, митники, оскільки за розпорядженнями митної служби несплачений товар мав бути обов'язково знищений.
Авто скинули в озеро Маджоре, де воно лежало на глибині 53 метрів. З дна його підняли драйвери в липні 2009 року. Стан авто, безумовно, залишає бажати кращого - підлягає відновленню тільки п'ята його частина. Залізні компоненти постраждали понад усе, дерев'яні, алюмінієві, мідні конструкції і каучук збереглися в кращому стані.
Гроші, які отримали за автомобіль драйвери, будуть спрямовані до благодійного фонду "Fondazione Damiano Tamagi", який бореться з підлітковим насиллям.
Окрім залишків класичного Bugatti, на торги було виставлено близько 90 рідкісних автомобілів загальною вартістю 15 мільйонів євро. Придбали тільки половину з них. Найдорожчий лот аукціону - Alfa Romeo 8C-2300 Monza 1932 року випуску, естімейт якого становить 1,3-1,6 млн євро – так і залишився незатребуваним.
Зазначимо, що, за даними експертів, сектор ретромобілів виявився стійкішим до наслідків різкого економічного спаду. Їхня ціна впала в середньому на 20% з кінця 2007 року. Вартість колекційних автомобілів, за індексом Девіда Кінні , видавця путівника за цінами "Hagerty's Cars That Matter", з 2006 року зросла на 60%.
Обговорити на форумі
Подібні публікації