Вхід на сайт

Привіт, шановний відвідувач нашого сайту!
Введіть ваші дані. Якщо потрібно, можна відновити пароль

Ввійти на сайт Реєстрація на сайті
Красилів the best » Про Красилів » Красилів соціальний » Підсумки роботи зі зверненнями громадян у Красилівській міській раді та її виконавчому комітеті у першому кварталі 2011 року



Підсумки роботи зі зверненнями громадян у Красилівській міській раді та її виконавчому комітеті у першому кварталі 2011 року

Протягом першого кварталу 2011 року в Красилівській міській раді та її виконавчому комітеті проводилася системна робота щодо виконання вимог законодавчих, нормативно-правових документів, рішень виконкому міської ради і розпоряджень міського голови із забезпечення конституційного права громадян на звернення та вирішення порушених у зверненнях питань.

08.02.2011 року виконавчим комітетом міськвиконкомом розглянуте питання ,,Про розгляд звернень громадян у виконавчому комітеті міської ради в 2010 році’’.

Відповідно до графіків прийому громадян, міським головою та апаратом міськвиконкому щоденно з 8-00 до 17-00 год. та у вечірні години з 17-00 до 19-00 год. здійснюється особистий прийом громадян. Також щосуботи з 9-00 до 13-00 год. жителі міста мають можливість звернутися з нагальними питаннями до міської ради.

Протягом першого кварталу 2011 року до Красилівської міської ради та її виконавчого комітету надійшло 515 звернень, що на 8 звернень більше ніж за такий же період 2010 року, з них: 378 – надішли поштою, що на 9 % менше проти відповідного періоду минулого року. У 2,6 рази зросла кількість звернень, отриманих міським головою та апаратом міськвиконкому на особистому прийомі (137 звернень).

Найбільш гострими залишаються питання комунального господарства, транспорту та зв’язку, які складають 25 % до загальної кількості порушених громадянами питань.

Наступну позицію займають питання будівництва – 85 звернень (16,5 %). По 14 % становлять питання благоустрою (74 звернення) та житлової політики (72 звернення). 68 звернень (13,2 %) надійшло із питань земельних відносин; 58 (11 %) – із питань підприємницької діяльності. На рівні минулого року (19 звернень) надійшло з питань соціального захисту населення.

27 громадян звернулися щодо надання матеріальної допомоги на лікування; 11 – із питань забезпечення законності та правопорядку. Розглянуто 10 звернень багатодітних матерів про представлення їх на нагородження Почесним званням ,,Мити – героїня’’.

Протягом січня – березня 2011 року зареєстровано 1 повторне звернення; надходження колективних звернень збільшилось на 18 %, що склало 5 % до загальної кількості звернень.

З метою своєчасного розгляду звернень, за звітний період проведено 2 сесії міської ради та 4 засідання виконавчого комітету, на яких розглядалися звернення громадян.

З усіх письмових звернень 228 розглянуті за засіданнях виконкому і прийнято відповідні рішення; 58 – на сесіях міської ради; на 14 - прийняті відповідні розпорядження міського голови; для 50 громадян направлені відповіді про результати розгляду їхніх звернень; 155 – роз’яснено та розглянуто на місці; 8 звернень перебувають в стадії розгляду; 2 - забрано заявниками. 9 заявникам міська рада та виконавчий комітет відмовили у задоволені їх звернень.

Депутатами міської ради та працівниками апарату міськвиконкому складено 68 актів щодо обстеження житлово-побутових та матеріальних умов проживання жителів міста, встановлення факту проживання громадян за певною адресою та акти з інших потреб.

Міським головою та його заступником проведено 9 зустрічей із представниками громади за місцем їх роботи та проживання, на яких обговорювались проблемні питання, шляхи їх вирішення, роз’яснені повноваження органів місцевого самоврядування. Керівники підприємств, що обслуговують житловий фонд міста, організували 6 зустрічей з мешканцями, де інформували про свою роботу, розповідали про плани поточного ремонту та необхідність своєчасної плати за послуги.

Забезпечено систематичне розміщення на офіційному веб-сайті міської ради інформації про роботу міської ради та її виконавчого комітету.

Виконання законодавства по роботі зі зверненнями громадян і надалі займатиме провідне місце в роботі міського голови, його заступника, виконавчого органу міської ради. Буде впроваджуватися практика проведення інформаційних зустрічей, перевірок стану додержання законодавства роботи зі зверненнями громадян на підприємствах, що надають послуги населенню.




Обговорити на форумі
Автор Fed Коментарів 0 Переглядів 336
Спонсорська реклама
Населення Красилова запорука щасливого життя соціуму Красилова - жителів та гостей міста Красилів

Написати кометар
Ваше Ім'я:


Ваш E-Mail:



Код:
Включіть це зображення для відображення коду безпеки
оновити, якщо не видно коду


Введіть код: