Вхід на сайт

Привіт, шановний відвідувач нашого сайту!
Введіть ваші дані. Якщо потрібно, можна відновити пароль

Ввійти на сайт Реєстрація на сайті
Красилів the best » Про Красилів » Красилів соціальний » Програма соціально-економічного та культурного розвитку міста Красилова на 2011 рік



Програма соціально-економічного та культурного розвитку міста Красилова на 2011 рік

Програма соціально-економічного та
культурного розвитку
міста Красилова
на 2011 рік



Вступ

Програма соціально - економічного і культурного розвитку міста Красикова на 2011року має на меті окреслити пріоритети єдиної політики розвитку міста, спрямованої на забезпечення створення гідних умов життя і праці територіальної громади, підвищення якості життя мешканців міста, розвиток виробничого потенціалу, підприємств великого, середнього бізнесу, залучення інвестицій і ефективного їх використання , забезпечення пріоритету прав і безпечної життєдіяльності людини, розвиток соціальної сфери, культури і духовності.

У Програмі визначено цілі та завдання діяльності міської ради, виконавчого комітету, підприємств комунальної власності у 2011 році, на основі аналізу результатів, досягнутих за попередні роки, обґрунтовані основні показники соціального і економічного розвитку міста на 2011рік.

Програма на 2011 рік розроблена з урахуванням положень наступних документів:

- Державної стратегії регионального розвитку на період до 2015 року, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2006 року №1001;

- Стратегії економічного та соціального розвитку Хмельницької області на 2004-2015 роки, затвердженої рішенням тринадцятої сесії обласної ради четвертого скликання від 15 вересня 2004 року №4-13/2004;

- Середньострокової програми соціально-економічного розвитку Хмельницької області на 2007-2011 роки, затвердженої рішенням дев’ятої сесії обласної ради від 11 липня 2007 року № 8-9/2007.

- Програми соціально-економічного та культурного розвитку Красилівського району на 2011 рік.

На основі аналізу результатів соціально-економічного розвитку міста за попередній період, нагальних проблем та враховуючи фінансово-економічний стан країни визначено цілі економічного та соціального розвитку у 2011 році.

Завдяки прагматичній спрямованості виконавчого комітету, відсутності популістсько-критиканського підходу до розв’язання стратегічних питань розвитку міста вдалося забезпечити нормальне функціонування міського господарства у рік економічної кризи та досягти певних позитивних результатів.
Серед пріоритетних напрямків діяльності міської ради та виконавчого комітету у звітному періоді слід відзначити підвищення ефективності комунального господарства міста, сприяння розвитку малого та середнього бізнесу, розвиток виробничої сфери, залучення інвестицій у житлове будівництво, розв’язання соціальних проблем міської громади.

Міською радою, виконавчим комітетом, апаратом міськвиконкому у 2010 році підготовлено для прийняття ряд місцевих програм, зокрема:

- Програму соціально-економічного розвитку міста на 2010 рік;

- Програму благоустрою міста на 2010 рік;

- Програму фінансової підтримки статутної діяльності громадської організації «Красилівська міська рада ветеранів Хмельницької області» на 2010-2012 роки;

- Програму «Зелений Красилів».

За підтримки депутатів міської ради на протязі 2010 року продовжували реалізовуватись раніше прийняті програми, це:

- “Питна вода м. Красилова на 2007-2020 роки”;

- Програма запровадження енергозберігаючих технологій в дошкільних закладах міста на 2008-2012 роки;

- Правила етичного ставлення до безпритульних тварин та регулювання їх чисельності гуманним та цивілізованим шляхом в м. Красилові на 2007 - 2011 роки;

- Програма ліквідації наслідків підтоплення території м. Красилова на 2008 - 2010 роки;

- Програма поводження з твердими побутовими відходами на території м.Красилова на 2006-2011 роки.

- Програма розвитку культури і спорту на 2009-2012 роки;

- Програма модернізації та диспетчеризації ліфтового господарства м.Красилова на 2009-2010 роки;

- Програма розвитку вулично-дорожньої мережі та утримання автомобільних доріг в м.Красилові на 2009-2012 роки

- Програма охорони навколишнього природного середовища м.Красилова на 2009-2015 роки;

- Міська комплексна програма соціального захисту населення «Турбота» на 2009-2012 роки;

- Програми „Питна вода Красилова на період до 2020 року”.

- Програми поводження з твердими побутовими відходами на території м.Красилова на 2006-2011 роки.



Оцінка тенденцій економічного і соціального розвитку міста та головні проблеми

Обсяг виробництва промислової продукції за 2010 рік склав 528,7 млн. грн. Найбільше вироблено промислової продукції на ДП ЗАТ „Оболонь” „Красилівське”, ТОВ „Завод „Атонмаш”, ДП “Красилівський агрегатний завод”. Реалізовано промислової продукції (робіт, послуг) на 602,5 млн. грн. Обсяг реалізованої промислової продукції на одну особу за звітний період

склав 10974,5 грн.

Протягом 2010 року працювали усі промислові підприємства, за виключенням ПП „Красилівський молокозавод”.

Середній рівень заробітної плати в 2010 році склав 1726,29 грн., що на 505,85 грн. більше, ніж у минулому році.

У 2010 році підприємствами та організаціями міста було освоєно 56,6 млн. грн. капітальних інвестицій, з яких 50,3 млн. грн. (88,9%) складають інвестиції в основний капітал. Порівняно з минулим роком обсяг капітальних інвестицій збільшився на 59,7 відсотків.

Обсяг іноземних інвестицій склав 6594,2 тис. дол. США, що становить 4,0 % до загального підсумку по області.

За рахунок усіх джерел фінансування в минулому році введено в дію житла на 30,9% менше, ніж у 2009 році, усе це житло індивідуальних забудовників. У 2010 році було введено автомобільно-газонаповнювальну компресорну станцію на 100 заправок на добу Будівельними підприємствами міста за 2010 рік фактично виконано будівельних робіт на третину менше, ніж за минулий рік.

Незадовільний стан автомобільних доріг, заборгованість по відшкодуванню за пільгове перевезення призводить до того, що перевізники відмовляються від виконання рейсів, що призводить до скорочення їх кількості та зменшення обсягів пасажирських перевезень і викликає справедливе нарікання населення.

Розширяється мережа торгових точок. Станом на 1 січня 2011 року у місті нараховується 225 торгових точки.

На жаль, постійно скорочується доля підприємств споживчої кооперації. Експорт зовнішньої торгівлі склав 8,7 млн. дол. США, що становить 82,1 % до минулого року. Імпортовано товарів на суму 15,0 млн. дол. США, що більше на 11,9 %, ніж у 2009 року. Від’ємне сальдо становило 6,3 млн. дол. США.

Обсяг вироблених та наданих населенню платних послуг за 2010 рік зменшився порівняно 2009 роком на 11,5 %. Подальшого розвитку набув малий бізнес. Станом на 01.01.2011 року зареєстровано 243 малих підприємства, з них діючих – 204. На підприємствах малого бізнесу з урахуванням найманих працівників працює біля 4,0 тис. чол. Як і в попередні роки, малий бізнес продовжує розвиватись, переважно в сфері торгівельно-посередницьких послуг.

На підтримку малого бізнесу міською радою прийнято 2 регуляторних акти про впровадження ставок єдиного податку для підприємців-фізичних осіб.

Головним результатом діяльності усіх суб’єктів є їх рентабельна робота. Фінансовий результат від звичайної діяльності до оподаткування по підприємствах великого кола звітності за 2010 рік склав 83,3 млн. грн. прибутку, що на 47,2 % більше, ніж за минулий рік, в тому числі прибутки становили 86,0 млн. грн., що на третину більше до минулого року, збитки зменшились на 70,0 % до минулого року і склали 2,7 млн. грн. Частка прибуткових підприємств склала 82,6 % від загальної кількості підприємств. Прибутково спрацювало 38 підприємств. Збитки отримали 8 підприємств міста. Найбільша сума збитків припадає на підприємства житлово-комунального господарства. Тільки Красилівське підприємство теплових мереж отримало збитки в сумі 1,4 млн. грн.

Причиною збитковості комунальних підприємств е несвоєчасна проплата населення за надані послуги та невідповідність тарифів економічно-обгрунтованим нормам. Станом на 01.01.2011 року рівень проплати склав 99,4 % (за спожитий природній газ – 96,1 %, за енергоносії – 99,7 %), дебіторська заборгованість на підприємствах складає 1662,6 тис. грн.

За 2010 рік виконання дохідної частини загального фонду міського бюджету становить 100,7 %. Капітальні видатки в минулому році проведені в сумі 92,8 тис. грн., в тому числі : дошкільна освіта – 27,6 тис. грн., культура – 2,8 тис. грн., житлово-комунальне господарство – 50,0 тис. грн., аварійно-рятувальна служба – 12,5 тис. грн.

Основними джерелами надходження міського бюджету (80,0 %) є податок з доходів фізичних осіб та плата за землю і орендна плата за землю.

За 2010 рік до загального фонду бюджету міста мобілізовано 8751,4 тис. грн., його виконання склало 100,7 %.

План дохідної частини загального фонду міського бюджету найбільше перевиконано за такими джерелами надходжень:

- податок з реклами (137,8 %);

- фіксований податок на доходи фізичних осіб від підприємницької діяльності (106,2 %);

- земельний податок з фізичних осіб (105,4 %);

- збір за видачу ордера на квартиру (130,5 %).

Водночас, по ряду податкових надходжень відмічено значне недовиконання планових надходжень:

- податок з доходів фізичних осіб від інших видів діяльності (22,3 %);

- плата за придбання пільгового торгового патенту на здійснення торговельної діяльності (25,0 %).

Слід зазначити, що перевиконання дохідної частини загального фонду міського бюджету забезпечено, в першу чергу, понадплановими надходженням за наступними податками:

- податок з доходів найманих працівників (17,4 тис. грн.);

- орендна плата з юридичних осіб (4,5 тис. грн.);

- земельний податок з юридичних осіб (23,2 тис. грн.);

- ринковий збір (10,0 тис. грн.);

- єдиний податок на підприємницьку діяльність з юридичних осіб (10,1 тис. грн.);

- адміністративні штрафи у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху (4,8 тис. грн.);

- державне мито, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину і дарування (1,2 тис. грн.).

У 2010 році стовідсотково виплачено заробітну плату працівникам бюджетної сфери. Повністю профінансовано використання енергоносіїв, дитяче харчування в дошкільних навчальних закладах, видатки на благоустрій міста.

З метою впорядкування земельних відносин, міською владою прийнято ряд рішень щодо порядку передачі в оренду земельних ділянок шляхом конкурсів та земельних аукціонів. Починаючи з 2007 року жодна вільна земельна ділянка не була виділена без проведення конкурсів та аукціонів.

Окремо слід відмітити ефективність використання основного багатства громади міста – землі. Станом на 01 січня 2011 року загальна кількість укладених договорів між міською радою та фізичними і юридичними особами становить 116.

В червні 2010 року міською радою було затверджено нову технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель м. Красилів, у зв’язку з чим виконавчим комітетом було укладено 99 додаткових угод до договорів оренди землі. В результаті проведеної роботи, забезпечено суттєве збільшення дохідної частини міського бюджету по надходженню орендної плати за землю від юридичних та фізичних осіб, а саме:

- у 2010 році до міського бюджету надійшли кошти за оренду землі від юридичних осіб в сумі 520 431,10 грн., фізичних осіб – 164 993,26 грн.

Справляння плати за оренду земельних ділянок фізичними і юридичними особами на території міста у 2010 році збільшилось на 136 відсотків по відношенню до 2009 року.

Однак деякі приватні підприємці та підприємства, які орендують землю в Красилівської міської ради не привели у відповідність до чинного законодавства розмір орендної плати за орендовані земельні ділянки.

Також на території міста є ряд земельних ділянок, що використовуються юридичними особами без укладених договорів оренди.

Залишається невирішеним питання використання земельних ділянок юридичними особами, які після реорганізації не оформили документи на право користування земельними ділянками та не уклали договорів оренди, і здійснюючи свою діяльність продовжують користуватись державними актами на право постійного користування землею, які втратили свою чинність, і як результат маємо суттєві втрати міського бюджету.

Виконавчим комітетом підготовлені матеріали для звернення до суду, в разі ухилення орендарів від підписання додаткових угод до договорів оренди землі в частині зміни розміру орендної плати.

Надається відповідна інформація міжрайонній державній податковій інспекції у Красилівському районі для здійснення контролю за сплатою орендної плати за землю.



Комунальні підприємства міста

Станом на 1 січня 2011 року комунальні підприємства міста не мали заборгованості по виплаті заробітної плати та внесках до Пенсійного фонду України, хоча всі комунальні підприємства у 2010 році працювали збитково.

В місті Красилові, як і в цілому по Україні існує нагальна потреба реформування житлово-комунального господарства. Понад 90 % житлового фонду приватизовано, значна частина будинків стрімко старіє та потребує значних капіталовкладень, існуючі джерела фінансування є недостатніми, необхідно підвищити роль власника житла в утриманні та управлінні житловим фондом. В 2007 році розпочата робота над реформуванням житлово-комунального господарства, налагодженням по-будинкового обліку надходжень та витрат, здійснено перші кроки по залученню громади по утриманню та експлуатації житла. В місті збереглась тенденція прийняття в комунальну власність житлових будинків різних форм власності, збанкрутілих підприємств. Протягом 2010 р. рішеннями виконавчого комітету зареєстровано 5 громадських організацій та 2 об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, видано свідоцтва про реєстрацію:

- громадська організація ,,Красилівська міська організація ,,Берегиня’’

- громадська організація ,,Родина-2010’’

- громадська організація ,,Красилівська міська організація ,,Гармонія’’

- громадська організація ,,Красилівська міська організація ,,Надія’’

- громадська організація ,,СІМ-Я-2010’’

- ОСББ ,,Добробут-2010’’ по вул. М.Грушевського, 129

- ОСББ ,,Калина-2010’’ по вул. Ярослава Мудрого, 7

Основними проблемами залишаються зношеність та незадовільний технічний стан основних виробничих фондів та житлового фонду. Недостатній рівень персоніфікації тарифів на утримання будинків та прибудинкових територій. Недостатнє фінансування капітальних ремонтів житлового фонду.

Більше десяти будинків жилового фонду потребують негайного капітального ремонту дахів, потреба коштів на ці невідкладні роботи сягає пів мільйона гривень.

Запровадження в місті системи виховання дбайливого ставлення мешканців до спільного майна територіальної Громади (парків, скверів, майданчиків, вулиці, будинку) – основне наше спільне завдання. Забезпечення якісних житлово-комунальних послуг та своєчасної оплати за них. Надання мешканцям додаткових послуг на договірних засадах за окрему плату. Розроблення нових механізмів діяльності підприємств – суб’єктів господарської діяльності по утриманню будинків та прибудинкових територій для розширення надання якісних послуг. Активізація роботи зі створення об'єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ). Політика держави на даний час направлена на всебічну підтримку створення об`єднань, так у 2010 році з державного бюджету на ремонт покрівель таких житлових будинків було направлено близько 150,0 тисяч гривень і відремонтовано дві покрівлі. В 2011 році подано заявки та кошториси на капітальний ремонт трьох покрівель ОСББ. З міського бюджету розвитку заплановано виділення 42,0 тисяч гривень на капітальний ремонт покрівлі по вул.М.Грушевського, 1 «б».

Так, як на Красилівську ЖЕК покладено функції по видачі довідок приватному сектору міста, в міському бюджеті в 2011 році передбачено 30,0 тисяч гривень на придбання відповідних бланків та видатки на заробітну плату з нарахуваннями одного працівника паспортного столу ЖЕКу.

Житловий фонд, який обслуговується Красилівською ЖЕК нараховує 108 будинків, загальною площею 155 тис. кв.м. Загальний житловий фонд зносився на 67%. Це означає, що є будинки, які амортизовані на 90%, а новобудови на 30-40%. Всі вони потребують негайного ремонту.

Красилівське підприємство водопровідно-каналізаційного господарства обслуговує 76 км. водопровідних мереж, в тому числі кількість мереж, в яких амортизаційний термін закінчився – 17 км. В аварійному стані – 50 км.

Протяжністть каналізаційних мереж - 80 км, повністю замортизованих - 16 км, в аварійному стані – 48 км. Підприємство обслуговує 6233 абонентів, на протязі минулого року пожвавилась робота по виявленню несанкціонованого відбору води.

Водопостачання забезпечує 11 артезіанських свердловин, підйом води здійснюється з глибини від 30 до 150 метрів. Така глибина свердловин суттєво впливає на розмір тарифу на водопостачання для населення міста. Очищення каналізаційних стоків міста здійснюється двома очисними спорудами, які потребують значних коштів на реконструкцію.

Будівництво двох артезіанських свердловин не повністю вирішило проблему якісного водопостачання міста.

Залишається невирішеною проблема якості питної води мікрорайону Василя Стуса, її вирішення можливе в разі будівництва артезіанської свердловини в районі лісництва, і в 2011 році передбачається виділення державної субвенції в сумі близько 426,5 тисяч гривень на будівництво цієї свердловини. З цільового фонду міського бюджету виділяється 30,0 тисяч гривень на виготовлення проектної документації. Також нагальною проблемою залишається встановлення приладів обліку води на всіх водонапірних баштах міста.

Оформлення ліцензії на право видобування питної води – першочергове завдання підприємства в 2011 році, частина коштів на ці цілі була передбачена в бюджеті міста на 2010 рік.

Послуги з опалення та гарячого водопостачання для населення та інших споживачів у місті надає Красилівське підприємство теплових мереж.

Теплопостачання по місту забезпечують 11 котелень.

Сумарна потужність котелень 40,03 Гкал/год..

Протяжність мереж в двотрубному вимірі – 11 тисяч 160 м, з них з попередньо ізольованими трубами – 513 м. В даний час 50,0% теплових мереж знаходяться у ветхому та аварійному стані.

Підприємство на протязі останніх років збиткове. Основною причиною збитковості підприємства є підвищення ціни на газ.

З метою зменшення збитковості проводились ряд заходів по скороченню витрат на виробництво послуг з теплопостачання, а саме:

- побудовано котельню, по вул. Грушевського,1, проведено реконструкції котелень по вул.Грушевського, 189 та по вул.Заводська, 21 із заміною трубопроводів, системи опалення із звичайною ізоляцією на нові попередньо-ізольвані труби

Замінено котли НИИСТУ-5, в яких коефіцієнт корисної дії 75% на котли з коефіцієнтом 92%.

Аналогічні заміни котлів були здійсненні на всіх котельнях міста. Частково замінено насосне обладнання. Змушені відмітити, що підприємство перебуває в складному фінансовому стані, борг за газ на сьогоднішній день складає близько двох мільйонів гривень, борг населення за отримані послуги 800 тисяч гривень. Основне завдання адміністрації тепломережі до початку опалювального сезону, розрахуватись з боргами за газ та вчасно і без проблем зустріти опалювальний сезон 2011-2012 років. З цільового фонду міського бюджету в 2011 році передбачається направити 39,0 тисяч гривень на виготовлення схеми теплопостачання по місту, що дасть змогу кошти субвенцій з державного бюджету на модернізацію підприємства теплових мереж.

Благоустрій міста, його чистота, озеленення є нашою візитною карткою. І це щоденна кропітка робота Красилівського комбінату комунальних підприємств, в якому працюють п’ятдесят три штатних працівники.

Крім благоустрою міста, підприємство здійснює надання різноманітних послуг, в тому числі ритуальні послуги, освітлення вулиць, утримання міських колодязів, автобусних зупинок, дощової каналізації також підприємство здійснює роботи по утриманню вулично-дорожньої мережі та озелененню міста.

Протяжність вулично-дорожньої мережі комунальної власності становить 54 км. В місті нараховується 84 вулиці та 30 провулків. Майже 56 % доріг мають тверде покриття, в тому числі 24 км. – удосконалене асфальтне, Загальна довжина тротуарів становить 22 км. Майже всі вулиці міста потребують капітального ремонту, в бюджеті на 2011 рік передбачено 90 тисяч гривень на поточний (ямковий) ремонт доріг міста, це дуже незначні кошти, так як потреба на сьогоднішній день сягає близько 10 мільйонів гривень. Насамперед буде проводитись поточний ремонт вул.М.Грушевського та будуть продовжені роботи по вулиці Добровольського. В зв’язку із зміною Податкового кодексу та відміною податку з власників транспортних засобів, який був джерелом капітального ремонту доріг міста, на даний час в міському бюджеті відсутні кошти на виконання таких робіт. В 2011 році передбачається надходження державної субвенції в сумі 1 мільйон 600 тисяч гривень на капітальний ремонт вулиці М.Грушевського (від міліції до магазину «Господар») та завершення влаштування твердого покриття вулиці Добровольського. Умовою виділення цих коштів є виготовлення проектної документації, з міського бюджету передбачено для цього 50,0 тисяч гривень.

Щоденно проводиться санітарна очистка доріг та тротуарів центральних вулиць міста, утримуються 17 автобусних зупинок, зелена зона – газони, 3,0 тис.кв.м. живої огорожі, більше 2,0 тис. кВ.м. клумб та квітників, 4,0 тисячі дерев.

В 2010 р. проведено реконструкцію тротуарів, а саме на 200 кв.м. та на суму 76,2 тис.грн.

Комбінат комунальних підприємств проводить роботи по утриманню міського кладовища, міського сміттєзвалища, міського парку культури та відпочинку, міської лазні, мережі зливової каналізації, криниць загального користування (85 шт.). Крім того, підприємством проводиться видалення аварійних дерев в місті, вилов блукаючих тварин, вивіз та утилізація твердих побутових відходів від жителів приватного сектору міста, підприємств та організацій.

На балансі підприємства на 01 січня 2011 року знаходиться 531 світлоточка. Протяжність мереж зовнішнього освітлення 19,1 км. Продовження робіт по освітленню міста планується насамперед по таких вулицях: Островського, Булаєнко та деякі інші, де вже замінено опори електропостачання і прокладено додатковий фазовий провід для підключення ліхтарів вуличного освітлення.

Останніми роками розглядались різні пропозиції приватних структур щодо співпраці в галузі створення мережі сміттєсортувальних та сміттєперевантажувальних підприємств. Але, зважаючи на значні капіталовкладення реальних пропозицій не отримано. Вже завершено встановлення огорожі та твердого дорожнього покриття на міському сміттєзвалищі. Проблемою залишається придбання бульдозера, так як на даний час взагалі відсутній такий механізм і в критичних ситуаціях залучається додаткова техніка з промислових та комунальних підприємств міста.

У 2011 році планується придбання бувшого в експлуатації трактора для сміттєзвалища, на що передбачено в бюджеті міста 99 тисяч гривень. За кошти, які надходять від зборів на охорону навколишнього середовища також планується придбання тридцяти контейнерів для сміття, влаштування під’їзної дороги на сміттєзвалище та огороджувальних майданчиків для контейнерів на сміття.

З метою впровадження енергозберігаючих технологій, в 2011 році планується проведення реконструкції системи опалення міської лазні із заміною котлів, на що передбачено в міському бюджеті розвитку 35,0 тисяч гривень.

Давно назріла потреба в капітальному ремонті дамби водоймища «Левада», яку заплановано провести в 2011 році, на ці роботи виділяється 21,0 тисяча гривень.

Для вирішення багаторічних проблем щодо соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури залучаються кошти забудовників Так, за останні роки від забудовників, що будували по місту об’єкти різнопланового призначення, надійшло до цільового фонду соціально-економічного розвитку міста більше півмільйона гривень, в 2010 році, основному це були кошти ДП ЗАТ «Оболонь»Красилівське» - 160 тисяч гривень, які були використані на будівництво тротуару по вул.Хотовицького та влаштування асфальтового покриття прибудинкової території по вул.Василя Стуса, 8 «б».

Виконавчим комітетом міської ради прийнято рішення заключати угоди про соціальне партнерство зі всіма підприємствами та приватними підприємцями міста. Так, вже маємо такі угоди з ДП ЗАТ «Оболонь»Красилівське», (зобов’язання в 2011 році встановити дитячий ігровий майданчик в мікрорайоні Левада, реконструкція двох автобусних зупинок вул.М.Грушевського),Хлібокомбінат Красилівської РСС (реконструкція автобусної зупинки по вул..М.Грушевського), ТОВ «Форварт» (реконструкція двох автобусних зупинок по вул.Щорса), ПП Зелінська (ремонт частини дорожнього покриття перед магазином Цезар), ПП Сінчук Г.К. та Гаврилюк О.А. (реконструкція автобусної зупинки по вул..М.Грушевського перед магазином Твій Дім), ПП Биченко (благоустрій прилеглої території біля магазину Корона з влаштування тротуару),. ВАТ «Красилівський машзавод» (придбання та встановлення сміттєвих урн по центральних вулицях міста на загальну суму 25,0 тисяч гривень).

З прийняттям нового Податкового кодексу суттєво змінено джерела наповнення бюджету розвитку міста, який в 2011 році планується поповнити на 1160,0 тис. грн., з яких 299,0 титсяч гривень будуть спрямовані на будівництво та реконструкцію тротуарів по місту (вул.Франка, вул.Островського), 299,0 тисяч гривень на капітальний ремонт прибудинкових територій багатоквартирних житлових будинків.



Регуляторна політика

Прийняття рішень у сфері економіки вимагає, врахування інтересів причетних до процедури суб’єктів господарської діяльності. Тому необхідною передумовою є суворе дотримання при цьому вимог Закону України «Про головні засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності». На реалізацію вказаного закону в місті протягом 2010 року прийнято 6 регуляторних актів.

На виконання Закону України ,,Про прискорений перегляд регуляторних актів, прийнятих органами та посадовими особами місцевого самоврядування” розпорядженням міського голови від 17.01.2011 року № 12/2011-р була створена робоча комісія з питань прискореного перегляду регуляторних актів, в результаті роботи якої складений загальний перелік регуляторних актів, прийнятих Красилівською міською радою та її виконавчим комітетом, та проведений їх аналіз. За результатами регуляторних актів складено перелік регуляторних актів, що відповідають принципам державної регуляторної політики; перелік регуляторних актів, що не відповідають принципам державної регуляторної політики та потребують внесення до них змін; та перелік регуляторних актів, що не відповідають принципам державної регуляторної політики та потребують визнання їх такими, що втратили чинність, або скасування.

Відповідно до чинного законодавства України, змінився порядок прийняття рішень, які відносяться до регуляторних актів, а саме: передбачено обов’язкове оприлюднення проекту документа, не менше 30-ти днів, та обов’язкове погодження його в Антимонопольному комітеті України. На виконання цих завдань міською радою створена постійна комісія з питань реалізації державної регуляторної політики та підприємницької діяльності.



Дошкільна освіта

Левова частка міського бюджету - це видатки на дошкільну освіту. В загальному, щорічне збільшення дохідної частини міського бюджету давало змогу щорічно значно збільшувати видатки на освіту. Так, у 2010 році на розвиток та утримання дошкільних закладів міста було виділено 5638,3 тис.грн., що на 20 % більше ніж у 2009 році.

Протягом 2010 року забезпечувався подальший розвиток дошкільної освіти міста.

У 2010 році для дошкільних закладів міста за рахунок коштів міського бюджету було придбано: вогнегасники на суму 516,00 грн., господарські та будівельні матеріали – 45 464,25 грн., канцелярські товари – 3 450,50 грн., дитячі іграшки – 2940,50 грн., газонокосарку – 1998,00 грн., ноутбуки – 19 600,00 грн., багатофункціональні принтери – 7960,00 грн., миючі засоби – 10 000,50 грн., меблі дитячі – 33 595,00 грн., вікна пластикові – 29 949,97 грн., морозильна камера – 2695,00 грн., постільна білизна – 2445,39 грн.

Також у 2010 році для дитячих навчальних закладів міста за рахунок коштів міського бюджету було проведено:

- поточний ремонт ігрових павільйонів ДНЗ № 10 – 10 047,97 грн.;

- поточний ремонт асфальтного покриття прибудинкової території ДНЗ № 10 – 23 738,54 грн.;

- встановлення огорожі ДНЗ №10 – 23 738,54 грн.;

- поточний ремонт системи опалення ДНЗ № 4 – 4 536,00 грн.

Міською радою прийнято рішення про безкоштовне харчування в ДНЗ дітей - сиріт , дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають під опікою ( піклуванням), дітей, які постраждали в наслідок аварії на ЧАЕС, дітей – інвалідів, які відвідують групу ранньої соціальної реабілітації; 50 відсотків складає плата за харчування для дітей з багатодітних сімей.

Рішенням виконавчого комітету затверджено списки дітей перших двох років життя із малозабезпечених сімей, що проживають на території м. Красилова, які підлягають безкоштовному харчуванню на молочній кухні.

На засіданні виконавчого комітету розглядалось питання ,,Про збільшення наповнюваності груп дошкільних навчальних закладів міста’’, і зважаючи на низьку відвідуваність груп, прийнято рішення про збільшення спискової чисельності, що суттєво покращило ситуацію з черговістю у дитячі садки. Затверджено положення про порядок набору дітей до дошкільних навчальних закладів міста Красилів. В грудні минулого року в дошкільному закладі №4 відкрито додаткову групу для дітей трьохрічного віку. На даний час проблемою залишається влаштування в дитячі садки міста дітей віком від двох до трьох років. Повністю забезпечено дошкільною освітою дітей п’ятирічного віку.

Зокрема, в дошкільних закладах міста працює 30 груп з пріоритетним здійсненням різних напрямків розвитку, в тому числі 15 профільних груп (380 дітей) та 15 інноваційних груп (580 дітей).

На виконання Програми з енергозбереження по всіх дитячих садках розпочато заміну вікон на метало пластикові.

На 2011 рік з бюджету розвитку міста 100,0 тисяч гривень направляється на вирішення проблем матеріально-технічної бази дощкільних закладів міста. В ДНЗ №4, найбільшому дитячому садку міста залишається невирішеною проблема теплового режиму в зимовий період, приміщення є найвіддаленішим від котельні тепломережі, його опалення – це значніі затрати теплопостачального підприємства і не завжди якісні послуги для дитячого садка, тому постала необхідність у будівництві індивідуальної модульної котельні, в 2011 році заплановано виготовлення проектно-кошторисної документації.

Основними проблемами освіти залишаються:

- недостатня кількість місць в дошкільних закладах;

- відсутність коштів для реконструкції та добудови до дитячого садка №1;

- недостатність коштів для оплати комунальних послуг, проведення ремонтів, придбання інвентарю та заміни застарілого обладнання;

Основні завдання та заходи на 2011 рік: забезпечення фінансування дошкільних закладів у повному обсязі відповідно до нормативних вимог, проведення ремонтних робіт у приміщеннях дитячих садків, організація належного харчування у дошкільних закладах, впровадження енергозберігаючих технологій, подальше зміцнення матеріально-технічної бази дошкільних навчальних закладів міста.

З метою відновлення функціонування недіючого приміщення ДНЗ №1 «Веселка», створення сучасного методичного забезпечення варіативних форм здобуття дошкільної освіти, розширення надання інноваційних послуг, подати до 30 червня поточного року проект міської ради «Сучасні підходи до соціально-педагогічної підтримки батьків та дітей раннього віку в умовах дошкільного навчального закладу» до участі у Всеукраїнському конкурсі проектів та програм розвитку місцевого самоврядування.



Підтримка сім'ї, дітей та молоді, фізичне виховання і спорт

У центрі уваги виконавчого комітету постійно перебували питання соціального захисту жителів міста. На кінець 2010 року на обліку перебувало 95 дітей-інвалідів, до дня Святого Миколая їм організовано концерт в районному будинку культури з вручення матеріальної допомоги (по 50,0 грн) та подарунків.

У 2010 році по мірі необхідності вживалися заходи щодо розв'язання проблем дитячої бездоглядності, поліпшення становища дітей, які опинилися в складних і надзвичайних умовах, створення належних умов для їх соціальної реабілітації. Протягом року спільно із службою у справах дітей проводились обстеження і відповідно приймались рішення про направлення дітей до Кризового центру первинної медико-соціальної реабілітації при Красилівській ЦРЛ, притулку для дітей служби у справах дітей Хмельницької ОДА, Центр соціально-психологічної реабілітації „Щасливе дитинство" .

З метою захисту прав неповнолітніх дітей, виконавчим комітетом не одноразово слухалися питання про виконання батьківських обов’язків жителями міста, які перебувають в складних життєвих обставинах (сім’ї Морозюк Н.Г., Польгуй В.В., Жуганової І.В., Федорчук Н.А., Лукіянюк І.О., Завойської О.Я.).

Рішенням виконавчого комітету зарезервовані дві кімнати в гуртожитку міської комунальної власності по вул. М.Грушевського, 1,,А’’ для проживання дітей-сиріт, які повертаються із інтернатних закладів на постійне місце проживання до м. Красилів.

З метою захисту майнових прав неповнолітніх, виконкомом міської ради надано 24 дозволи на вчинення правочинів стосовно житлових приміщень, право власності на які або право користування якими мають діти. За неповнолітньою Поліщук В. С., 1998 року народження, збережено квартиру № 72 по вул. Ярослава Мудрого, 11 протягом усього часу її перебування в прийомній сім’ї.

У 2010 році виконавчий комітет прийняв рішення клопотати перед районною державною адміністрацією про присвоєння звання матері-героїні України для девятьох жінок-красилівчанок.

Виконавчим комітетом протягом 2010 року підтримувались всі ініціативи міського центру «Спорт для всіх» щодо пропаганди здорового способу життя, занять фізичною культурою та спортом. За 2010 рік в місті були проведені ряд змагань з футболу, з міні футболу, турнір ветеранів з гандболу, в якому приймали участь працівники багатьох підприємств та організацій міста.

З питань розвитку фізичної культури та спорту на 2011 рік заплановано:

- забезпечення функціонування міського центру фізичного здоров’я населення „Спорт для всіх”;

- проведення міських спортивно-масових заходів;

- участь у обласних, всеукраїнських змаганнях, залучення спонсорських коштів для відзначення переможців спортивних змагань.



Культура

Протягом останніх років успішно працює міський будинок культури. Проведено капітальний ремонт частини приміщення міської бібліотеки, холу будинку культури. В грудні минулого року на засіданні виконавчого комітету заслуховувся звіт про діяльнісь міського будинку культури. Слід відмітити, що на його базі на сьогоднішній день організована робота з населенням різних вікових категорій. Працюють танцювальний гурток, гурток вокального співу, вокально-інструментальний гурток, шаховий клуб для людей старшого віку та гурток вуличного танцю «Брейк-данс». Після звільнення приміщення колишнього бару «Ріо», буде організовано хореографічний гурток для дітей трьох вікових категорій. За ініціативи красилівчан старшого віку, на 2011 рік планується організація самодіяльного хору.

На протязі минулого року проводились заходи до державних та народних свят. За участю працівників культури 22 листопада щороку проводиться загальнонаціональна акція «Засвіти свічку!» біля встановленого міського пам’ятнику жертвам Голодомру 1932-33 рр та політичних репресій.

Відреставрований пам’ятник Тарасу Шевченку став місцем читання віршів Кобзаря, співу безмертних українських творів талановитими красилівчанами, це вже перейшло в гарну традицію мешканців міста, які двічі на рік - 9 березня та 22 травня приходять віддати шану та повагу великому українцю.

Новостворений духовий оркестр при районному та міському будинках культури за короткий час завоював авторитет у красилівчан і став активним учасником при проведенні масових заходів. А в літній період минулого року щонеділі радував мешканців міста концертно-танцювальною програмою в міському парку відпочинку.

На 2011 рік планується подальший розвиток та фінансова підтримка духової музики, яка зумовлена численними колективними зверненнями красилівчан різних поколінь.

Також з міського бюджету розвитку в 2011 році 30,0 тисяч гривень направляється на ремонт частини міської бібліотеки та 2,0 тисячі гривень на поповнення книжкового фонду. Міська бібліотека в числі інших бібліотек району брала участь у конкурсі Бібліоміст і є переможцем. Від міжнародного фонду отримає три комп’ютери та підключення до інтернет-мережі.

В 2011 році буде проведено ремонт постаменту пам’ятника Леніну (9,0 тисяч гривень) та реконструкція художнього панно на площі Незалежності (4,5 тисячі гривень).

Залишається невирішеною проблема висвітлення діяльності міської ради у власному засобі масової інформації. В 2010 році міська газета «Красилів сьогодні» не друкувалась. В зв’язку з обмеженням у фінансуванні, не планується вихід газети і на 2011 рік. Силами апарату міськвиконкому підтримується офіційний сайт міської ради та надаються матеріали для друку в газету «Красилівський вісник».




Обговорити на форумі
Автор Fed Коментарів 0 Переглядів 489
Спонсорська реклама
Населення Красилова запорука щасливого життя соціуму Красилова - жителів та гостей міста Красилів

Написати кометар
Ваше Ім'я:


Ваш E-Mail:



Код:
Включіть це зображення для відображення коду безпеки
оновити, якщо не видно коду


Введіть код: